Τελευταία Νέα

Άρθρα

Επίσκεψη Σχολείων στα πλαίσια του Προγράμματος Erasmus+

 

Την Δευτέρα 19 Μαρτίου 2018 είχαμε την τιμή και την χαρά να μας επισκεφτεί η παιδαγωγική ομάδα του 18ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου η οποία στο πλαίσιο της Ευρωπαϊκής Δράσης «Erasmus+» που υλοποιεί το σχολείο, ανέλαβε τον σχεδιασμό και την υλοποίηση μιας εκπαιδευτικής δράσης σχετική με την γλωσσική νοημοσύνη.

Τους καλεσμένους μας υποδέχτηκε η Αντιδήμαρχος Πολιτισμού Μαίρη Τσιώτα – Μάρκου η οποία αφού τους συνεχάρη για την υπέροχη δραστηριότητα στην οποία συμμετέχουν, τους καλωσόρισε στη πόλη μας και τους ευχήθηκε καλή επιτυχία στις εργασίες τους.

 

Η ομάδα που επισκέφτηκε τη Βιβλιοθήκη μας αποτελείτο από 25 μαθητές και 13 Εκπαιδευτικούς από την Ουαλία, τη Νορβηγία και την Ιταλία και φυσικά μαθητές και  συνοδούς Εκπαιδευτικούς από το 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου.

Η ομάδα των Εκπαιδευτικών του 18ου Δημοτικού Σχολείου Περιστερίου που υλοποιεί τη δράση είναι η Χριστίνα Στράτου (Υπεύθυνη για το Erasmus+), η Βασιλική Γιαλαμά, η Άντζελα Αλιαϊτση, η Μαρία Κορωνιά, η Γιαννούλα Λιάκου, η Λευκοθέα Σπαρτζιώτη και φυσικά ο Διευθυντής του Σχολείου Βασίλειος Ρηγόπουλος.

Να σας ενημερώσουμε πως το 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου έχει εγκριθεί από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή για την υλοποίηση ενός συνεργατικού σχεδίου με τίτλο B.L.O.S.S.O.M. – Both Listen to our Souls and Sharpen Our Minds στα πλαίσια της δράσης Στρατηγικές Συμπράξεις στον τομέα της Σχολικής Εκπαίδευσης του Erasmus+.

Τα σχολεία που συμμετείχαν σε αυτή δραστηριότητα εκτός από το 18ο Δημοτικό Σχολείο Περιστερίου (Ελλάδα) ήταν το Ysgol y Dderi (Ουαλία), Gjerstad Skole (Νορβηγία), Ist. Com. G. Carducci και Ist. Com. B. Sentini (Ιταλία).

Σε αυτό το project μαθητές και εκπαιδευτικοί εργάστηκαν πάνω στη θεωρία της Πολλαπλής Νοημοσύνης του Gardner.

Μέσα από τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των δράσεων που έγιναν, έγινε η διερεύνηση αλλά και η ενίσχυση των οκτώ διαφορετικών τύπων νοημοσύνης που σύμφωνα με τον Gardner διαθέτει κάθε άνθρωπος.

Εμείς ευχόμαστε αυτή η δραστηριότητα να αποτελέσει φωτεινό παράδειγμα στην ευρύτερη σχολική κοινότητα της πόλης μας.